محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

محیا فرشته دوست داشتنی ما

مادرم روزت مبارك

1393/1/30 19:25
نویسنده : مامان محیا
589 بازدید
اشتراک گذاری

 

زهرا كه رهش به جان و دل مي پوييم                با لطف خدا رضايتش مي جوييم

تبريك ولادت گهر بارش را                             بر مهدي صاحب الزمان مي گوييم

 

زندگي بازتاب عشقي است كه عمري به پايم ريختي و من در حسرت يك لحظه ستايش شاسيته تو مانده ام

مادرم

 اي اسمان پر ستاره ام كه مهرت تا ابد در دلم جاي دارد روزت مبارك.

جاودانه بمان دوستت دارم.

سلام دوستان گلم روز بزرگداشت مقام زن و مادر رو به همه دوستان وبلاگي خودم تبريك ميگم اميدوارم سايه پر مهرتون هيچ گاه از سر كوچولوهاتون كم نشه

يه خبر خوش ....

بعد از  4سال دوباره امام رضا (ع) ما رو طلبيد ..

 به اتفاق حسين و محياو بابا ومامانم عازم مشهدالرضاييم

برا اولين بار ميخوام دخترمو ببرم پابوس امام رضا(ع) تا خودش حامي و نگهدار همه كوچولوها از جمله عسل من  باشه

امن تر از حرمت نيست، همان بهتر كه كودك گمشده در صحن تو پيدا نشود!!!

السلام عليك يا علي بن موسي الرضا

 به ياد همتون هستم دوستان گلم ما

پسندها (1)

نظرات (5)

نرگس
1 اردیبهشت 93 11:46
روزت مبارک عزیزم التماس دعااااااااا
مامان حلما
2 اردیبهشت 93 15:36
سلام مامانی خوش به حال شما و محیا کوچولو التماس دعای فراوان داریم.
فدایی محیا
7 اردیبهشت 93 17:41
سلام عزیزدلم.زیارت رفتین؟ عکسای آتلیه محیا توی پست تو زیباترین تصویر عالمیه
مامان محیا
پاسخ
سلام آره جمعه بعدازظهر رسيديم ممنون ميام پيشت فرزانه جون
مامان الی(الهام)
9 اردیبهشت 93 0:41
سلام چطوری مرضیه جونم?عسلم خوبه?چه خبرا?
مامان محیا
پاسخ
سلام عزيزم خداروشكر خوبيم محياجونم خوبه به زودي ميام و از سفرمون ميگم الي جون محيا بانو رو ببوس
مــن و آوايي قــلــمبــه
21 اردیبهشت 93 18:18
زيارتتون قبول .... دلم براتون تنگ شده چرا پست جديد نميزاري خواهر په
مامان محیا
پاسخ
سلام لي لي جون ممنون باشه عکسام آماده نيست بدون عکس ميذارم