محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

محیا فرشته دوست داشتنی ما

نفسم ...شانزدهمین ماهگردت مبارک

1393/3/6 17:47
نویسنده : مامان محیا
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم اولاً عید مبعث رو به همتون تبریک میگم دوماً به عسلم شانزدهمین ماهگردت رو تبریک میگم چقدر زود برزگ شدی چند روز پیش به بابایی گفتم دوست ندارم محیا بزرگتر بشه دوست دارم همین جوری بمونی از بس بامزه  جیگرم اخه فکرمیکنم دلم واسه بچگی هات تنگ میشه اینقدر این روزا به سرعت برق و باد میگذره که جداً وقت نمیکنم بیام وبلاگت

از همین جا از همه دوستان معذرت میخوام واز همه اونایی که تو این مدت جویای احوالمون بودن تشکر میکنم مخصوصاً لی لی مامان اواجونم، الهام مامان محیا بانو ، دوست همشهری خودم مامان حلماو ..که تو این مدت منو شرمنده کردن امیدوارم یه روز محبت هاشونو  جبران کنم.

اما  بریم سراغ محیاجونم که هفته ای که گذشت هفته سختی واسش بود آخه نهمین مرواریدش  هم جوونه زد البته الان 8تا دوندون جلو داره و این نهمی هم که دندون آسیاب اول سمت چپ فک بالایی هستش ، چند روز تب داشتی و مدام بهونه می گرفتی فقط میخواستی بغل خودم باشی خلاصه یاد دورانی افتادم که کولیک داشتی خداروشکر که به خیر گذشت دو روزه که بهتر شدی.

اما بریم سراغ عکسهای این ماه:

بعد از اینکه از مشهد برگشتیم تصمیم گرفتیم یه دوچرخه واست بخریم آخه دختر همسایمون به نام هستی السادات عصرها تو کوچه دوچرخه سواری میکرد که وقتی شما دیدی خیلی خوشت اومد اینم از دوچرخه ای که بابایی واست خرید:

ادامه عکسها در ادامه مطالب

البته یادم رفت بگم موهاتم این روزا خیلی بزرگ شده بود و با گرمایی که یزد داره تقریباً باید هر روز حمومت میکردم خلاصه دو روز قبل از تولد حضرت علی(ع) بردمت آرایشگاه و موهاتو کوتاه کردیم که از عکسها هم مشخصه

این عکسها هم با دوچرخه هستی السادات گرفتیم البته خودش داد سوار بشی اما واست بزرگه آخه هستی السادات حدوداً 5سالشه

این لباس خوشکل عروسکی هم مشهد واست خریدیم که خیلی بهت میاد و خیلی دوسش داری و هرجا میریم میخوای اینو بپوشی این عکس هم برای شبی که عمو حاجی من با خانمش  و پسرش که از کربلا برگشته بودن و ما به خونشون رفته بودیم که اونجا هم خیلی اذیت کردی که زود برگشتیم خونه مامان من

 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان نرگس
23 خرداد 93 11:52
16 ماهگردت مبارک عزیزم به به دوچرخه سوارییییییییی.......... موهاتو کوتاه کردی خیلی بهت میاد خاله
مامان محیا
پاسخ
سلام عزيزم شما لطف داري اينم يه بوي آبدار واسه خاله نرگس و فروزان جون گلم
خاله اعظم
11 تیر 93 12:58
سلام خاله بي معرفت معلومه کجايي؟؟؟ دلم واست تنگ شده ميدونم حسابي درگير مراسم عروسيت هستي غصه نخور ايشاا... همه چيز به خير ميگذره
مامان نرگس
15 تیر 93 0:34
سلااااااااااااام کجایین شماها؟ خوبید؟ نگرانتون شدم
نیلوفر
29 تیر 93 18:24
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
فریبا(دختر دایی بابات)
1 مرداد 93 13:43
محیا خانم میشه رمزشو به منم بدی؟؟؟
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:25
دلم دریا میخواهد دریایی آرام با کمرنگی آبی ک صدای موج هایش آرامش یاد تورا میدهد ...
نی نی عکس
16 شهریور 93 18:52
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
مامان بهی
25 شهریور 93 12:08
سلام عزيز خوشگل خاله ميشه منم رمزتو داشته باشم