محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

محیا فرشته دوست داشتنی ما

شروع غذای کمکی

1392/4/22 0:37
نویسنده : مامان محیا
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان

همانطور که قبلاً گفتم غذای کمکیت رو از هفته پیش شروع کردم آره دخترم ده روزه که یه پیاله  با یه قاشق صورتی هم به ظرفهای ناهار مون اضافه شده و من با چه اشتیاقی اول ظرف غذای دلبندمو میشورم.

اول از حریره بادام شروع کردم هفته اول یه وعده بهت دادم و الان چهار روزه که ظهر و شب بهت میدم و تو با چه شوقی اونو میخوریخوشمزه                                                                                                 

دختر نازنینم از بس که این لثه های صورتی نازت خارش داره نمی ذاری قاشق رو از دهنت بیرون بیارم و من مجبورم از یه قاشق دیگه برا غذا دادنت کمک بگیرم،البته اینو خاله فاطمه بهم یاد داد.

این هم تصاویری از اولین غذا خوردن دخترم

 

الهی قربون ظرف غذات و قاشقت برم مامانقلب

 

محیا: این چیه مامان؟ باید بخورمش؟تعجب

 

 

محیا: بَه بَه خیلی خوشمزه بود مامان خوشمزه

 

این عکسها مربوط به روز  پنج شنبه 20تیر ماه مصادف با دوم ماه رمضانست

بعد از 10روز دخترم یاد گرفته خودش غذا بخوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)