محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

محیا فرشته دوست داشتنی ما

محیا در آتلیه مامان

1392/5/23 4:53
نویسنده : مامان محیا
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان

بالاخره ماه رمضان هم تموم شد و عید فطر از راه رسید . عید امسال خیلی خوش گذشت. شبش خونه مامانم اینا بودیم .از بس ذوق کرده بودی خواب نمی رفتی و دوست داشتی با خاله و دایی ها بازی کنی بالاخره ساعت 3 بود که خوابیدی.

الان که دارم این مطلبو می نویسم مثل همیشه تو و بابایی خوابید.

با هزار مکافات خواب رفتی اخه رفته بودیم خونه عمو و دختر عموی من که از کربلا اومده بودن اونجا خیلی سرحال بودی ولی تو ماشین خوابیدی خونه که رسیدیم از خواب بیدار شدی شروع کردی به بازی کردن من و بابایی سعی کردیم چندتا عکس ازت بگیریم.

 

 

 

 

 

اما بگم از این روزهای تو :

اینقدر بازیگوش شدی که مجبوریم دور تادور تختو بالش بذاریم تا دخترم از تخت نیفته حالا دیگه قشنگ سینه خیز میری  . تازه یه کار جدید هم میکنی اونم اینه که وقتی که دستهاتو رو زمین میذاری و بابایی (بابای من) باباهانو بالا میگیره 12 تا حرکت شنا میری     البته بابایی میخواد باهات کار کنه تا این حرکتو به 20 تا برسونی و رکورد دار بشی فعلاً رکورد دست زینب خاله است.

از دندون هم خبری نیست امیدوارم به این پروسه دندون دراوردنت به خیر و خوبی بگذره. آخه شایان پسرعمو هادی که 40 روز از تو بزرگتره تازگیها دو تا دندون دراورده بیچاره خیلی اذیت شد تب کرده و صداش هم گرفته .

در مورد شایان هم تو یه پست جداگانه صحبت می کنم منتطرم تا پریساجون چندتا از عکسهای قشنگشو بهم بده تا تو وبلاگت بذارم.

 تازگیها یاد گرفتم تا عکسهاتو فتوشاپ کنم البته وقت نکردم تا زودتر اونا رو تو وبلاگ بذارم. امیدوارم خوشت بیاد.

اینم عکسهای دخترم

 

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان محیا
24 مرداد 92 10:33
به به چه قشنگ.میبینم که سایت پیک جوک رو هم برداشتیو قشنگ استفاده میکنی. خوشحالم باعث شدم وبلاگ محیا جونیم قشنگ بشه.هرچی باشه عین 2 بهمنی خودمه
الهام مامان محیا
24 مرداد 92 10:34
یادم رفت بگم محیا جونی خیلی ناناز شده ماشالله.چشم نخوره ایشالاه


ممنون مامان الهام واقعاً لطف کردی من که وقت نمیکنم برم تو سایت های مختلف، ولی هر موقع میام وبلاگت یه چیز جدید یاد میگیرم.خدا سایتو از سر محیاجون کم نکنه
الهام مامان محیا
24 مرداد 92 10:42
مامانی روزی چند وعده به نی نی مون غذا میدی؟ چی میدی؟....؟؟؟؟؟
و توضیحات مفید دیگر لطفا


سعی میکنم سه وعده رو حتماً بدم. هر موقع مهمونی یا یه جایی میرم از قبل فرنی با حریره براش درست میکنم و با شیشه بهش میدم تو وبلاگ گفتم تا حالا حریره و فرنی،سوپ، پوره سیب زمینی بهش میدم خداروشکر خوب غذا میخوره فقط یه کمی حوصله میخواد. اگه خواستی طرز تهیه اش هم برات میگم راستی وقتی میخوام سوپ بهش بدم یه کم کره بهش اضافه میکنم اینو مرکز بهداشت گفت البته برا بچه هایی که وزنشون کمه مفیده