محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

محیا فرشته دوست داشتنی ما

اولین یلدای عسلم

1392/10/3 1:34
نویسنده : مامان محیا
550 بازدید
اشتراک گذاری

چه سخاوتمند است پاییز

که شکوه بلندترین شبش را

عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد

زمستانتان سفید و سلامت...




 

یلدا تون مبارک مهربونا

سلام  شنبه شب شب یلدا بود. ما هم مهمون مامان و بابای حسینم بودیم. شب خوبی بود مخصوصاً که امسال دو تا وروجک به جمعمون اضافه شده بودند .

از اونجایی که محیا عاشق بالا رفتن از پله است شب یلداهم مدام جاش توی پله ها بود .

اینم عکس های محیابانوی ما در اولین شب یلدای عمرش

 

 

 

آخه دخترم شما چکار به این میمون بیچاره داری!!!!!!

 

الهی قربونت برم که هنوز هم این دندونات دست از سرت برنمیدارن. پس کی قراره این دندونای بالاییت هم در بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 محیای نازنیننم امیدوارم  در آغاز زمستان، بهار آرزوهایت هرگز زمستانی نشود

یلدات مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محیا
3 دی 92 1:54
اولین یلدای محیا جونی مبارک
مامان لي لي
4 دی 92 0:16
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
مامان لي لي
4 دی 92 0:18
عزيزم خصوصي داري
مامان لي لي
4 دی 92 0:26
عزيزم هر پست جديدي هم بزارم به همين رمزي كه دادم باز ميشه اما قبلي ها چون يكي شده ديگه شرمنده آت هستم [پاس
مامان محیا
پاسخ
ممنون لي لي جون ميام پيشت عزيزم
الهام مامان محیا
4 دی 92 13:52
ای جونه خاله اولین یلداتم مبارک جیگرم
فریبا(دختر دایی بابات)
4 دی 92 20:20
سلام محیا جون اولین یلدات مبارک چرا بهم سر نزدی؟ درسته وبلاگ من به پای وبلاگ تو نمی رسه ولی 1سرم به من بزن
مامان لي لي
4 دی 92 23:25
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان محیا
پاسخ
من ممنون لی لی جون مابیشتر روی ماه اواجونم رو ببوس
نرگس
5 دی 92 11:28
اولین یلدات مبارک عزیزدلم روزهای زمستونیت گرم عزیزم
مامان محیا
پاسخ
ممنون ایشاا... اولین یلدای نی نی خاله نرگس
فریبا(دختر دایی بابات)
6 دی 92 15:22
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید خیلی خوشحال شدم منم شما رو با کمال افتخار لینکیدم راسی بازم به وبم سربزنید و منو فراموش نکنید ممنون میشم
مامان محیا
پاسخ
سلام عزیزم حتماً بهت سر میزنم البته اگه این وروجک بذاره مامانش بیاد اینترنت