محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

محیا فرشته دوست داشتنی ما

آغاز امامت امام زمان(عج) و تولد قمری محیاجونم

1392/10/21 18:19
نویسنده : مامان محیا
468 بازدید
اشتراک گذاری

              

                          

 

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند...

ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نذار...

 

سلام

اگه گفتین امروز چه روزیه؟؟؟

دوستان خوبی که پست اول وبلاگ محیا رو خونده باشن حتماً می دونن. آره امروز آغاز امامت امام زمان(عج) و تولد قمری محیاست.

درست همین حوالی بود که نازنینم، از فرشته های آسمونی خداحافظی کردی و زمینی شدی.

زمستان پارسال بهاری ترین فصل زندگی من و حسین بود

چقدر زود میگذرد ، دیگر دارد برایمان خاطره میشود...

انگار همین دیروز بود که با حسینم در به در دنبال دکتر تابتونه کولیک  دخترمو درمان کنه. آخر دخترکم این دیگر  چه سوغاتی بود که از آسمون برامون آوردی؟؟؟ خداروشکر که تموم شد هنوز یادآوری اون روزا پشتم رو میلرزونه

اما حالا تو  اونقدر بزرگ شدی که کنار ما سر سفره مینشینی ،بشقاب مخصوص به خودت داری و با ما هم غذا میشوی

اینکه تو بسیار مهربانتر از حد تصوری همه را دوست داری و همه تو را دوست دارن

 

محیا در آغوش مامان بزرگ حسینم

ای جانم ! به جای همه گلها تو بخند...

 

جان مادر دختر خوش قدم من یک سالگیت مبارک

 از تو بابت تمام شیرین کاریهایت ، نفس های گرم و مهربانت ممنونم

 

 


مادر قربون اون نگاهت بره که نظاره گر اولین برف زندگیت هستی

 

و تو با دستان کوچک مهربانت


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نرگس
22 دی 92 0:15
محیا جونم تولدت به قمری مبارک انشاله سالیان سال خوب و خوش باشی عزیزم واقعا نگاه و خنده هات پر از پاکی و مهربونیه دختر نازنینم
مامان محیا
پاسخ
ايشاا.. خنده هاي فروزان خانم رو ببينيم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 0:48
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 0:50
عزيزم خداروشكر كه الان محيا گلي صحيح و سالم كنارته
مامان محیا
پاسخ
خدا سايه پرمهر لي لي جونم از سر اواگلي کم نکنه ممنونم
مامان حلما
22 دی 92 15:40
خصوصی خانوم جون
خاله اعظم
22 دی 92 17:59
تولدت مبارک نفس خاله
الی مامان محیا
23 دی 92 12:40
به به مبارکه خاله راستی که این دو تا محیای 2 بهمنی عجب روز قشنگی زمینی شدن
مامان محیا
پاسخ
ممنون عزیزم واقعاًهمینطوره فکر کنم یه حکمتی داشته که فقط خدا میدونه امیدوارمسایه پرمهر مادر از سر هیچ بچه ای کم نشه
الی مامان محیا
23 دی 92 12:41
مرضیه اوایل محیای من توپول میشد حالا ماشالله جیگرم توپول میشه چشمم کف پاش بس که محیای من ورجه وورجه میکنه و شیطونی... هنوز تاتی نمیکنه؟؟؟
مامان محیا
پاسخ
ولی هرکی خودمو میبینه از بس لاغر شدم تعجب میکنه محیای منم تو خونه خیلی اینور و اونور میره اگه کیلومتر به پاهاش ببندم شاید تو ورز یه هزارتایی بره هنوز نمیتونه تاتی کنه آخه پاهاش هنوز قدرت نداره که بتونه بایسته راستی دوتا از دندونای بالاش هم دراومده
الی مامان محیا
23 دی 92 12:42
اااای واااای از الان استرس واکسن ورم داشته
مامان محیا
پاسخ
نه بابا اصلاً چیزی نیست فکرکنم واکسن یکسالگی رو تو دست میزنن تب هم نداره
انسیه{دختر خاله}
23 دی 92 15:57
محیا تولدت به قمری مبارک عزیزدلم این هم کادوتولد قمری محیا
مامان محیا
پاسخ
بَه بَه چه عجب انسيه خانم حسابي غافلگير شدم دادشيت چطوره؟؟؟؟اميررضا خوشکلمون رو ميگم راستي خودت رو واسه يه جشن تولد توپ آماده کن بي صبرانه منتظرتونم به آبجي بزرگه خودم هم سلام برسون بازهم بهمون سر بزن اين گل هم تقديم به خانواده خاله فاطمه
مريم همكار مامان
24 دی 92 9:13
سلام ،‌محيا جون عزيزم تولد قمريت مبارك باشه ، خيلي دوست دارم ،‌اولين باره كه نظر ميدم ولي تا حالا پيگير تموم شيرين كاريات و مطلب هايي كه مامان گلت زحمتشو مي كشيده بودم
مامان محیا
پاسخ
سلام ممنون خاله مهربونم خيلي خوش اومدي به وبلاگ ماخيلي وقته منتظرتم اميدوارم يه روز از وبلاگ ني ني خودت رونمايي کني پارسال که تو شکم مامانم بودم، من و مامانم خيلي به شما زحمت داديم اميدوارم يه روز جبران کنم بازهم بهمون سر بزن اين هم يه يه عالمه بوس آبدار واسه خاله مريم
فریبا(دختر دایی بابات)
24 دی 92 15:20
مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من سلام محیا جون تولدت مبارک امیدوارم 120ساله شی
مامان محیا
پاسخ
ممنون دختر دایی عزیزم
فریبا(دختر دایی بابات)
24 دی 92 15:22
تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک میگویم.. بهترین آرزوها رو برای شما و نوزادتان دارم سلام آپم ممنون فریبا جونم امیدوارم در امتحاناتت هم مثل وبلاگ نویسسی ات موفق باشی بدو بدو که اومدیم
مامان محیا
24 دی 92 20:47
وای خدای من چ جالب محیای منم همچین روزی به دنیا اومده
مامان محیا
پاسخ
سلام خاله فرزانه جون چقدر این دخترای ما شبیه همند واقعاً که جالبه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 23:28
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:11
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
mh
3 بهمن 92 13:31
جشن تولد تو اي نازنين مبارك/غنچه ما گل شده همگي بگين مبارك/ايشا للهصد ساله بشي ،شمع تو روشني كني/ همه با هم بخونيم،قشنگ ترين مبارك سلام محيا جون تولدت مبارك
مامان حلما
3 بهمن 92 18:35
سلام کجایییییییییییی مامانی پس عکسای تولد محیاحون کو؟؟؟؟
مامان محیا
پاسخ
سلام به اينترنت دسترسي ندارم ميام به زودي زود
مامان محیا
4 بهمن 92 23:22
کاشکی همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دل هایمان سر زانوهایمان زخمی میشد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:54
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان محیا
14 بهمن 92 18:47
خصوصی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:28
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
مامان الی و محیابانو
18 بهمن 92 1:11
مامانی کجایین پس؟؟؟
مامان محیا
پاسخ
سلام یه کم زود اومدی الهام جون همین الان پست جدید رو گذاشتم