محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

محیا فرشته دوست داشتنی ما

حواشی تولد محیا و عکسهای جامانده

1392/12/9 15:51
نویسنده : مامان محیا
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دخترم  395  روز از دیدار ما گذشت و من روز به روز علاقه و وابستگی ام به تو بیشتر میشه . نمیدونی این روزا چه کارهایی که نمیکنی و بهترین لحظات رو برای من و بابایی به ارمغان میاری

اتل متل که میخونم دستت رو رو پات میزنی و یه چیزایی میگی ، کلاغ پر که میخونم انگشت اشاره ا ت رو ، روزمین میذاری رو بالا میاری ... عاشق کتاب خوندنی، تازگی ها وقتی میگیم برو کتابت رو بیار میری میاری دو تا دندونای بالات هم بالاخره دراومد البته قبل از تولدت بود که این مرواریدهای بالاییت جوونه زد به خاطر همین راحتتر میوتونی خوراکی بخوری پف فیل رو خیلی دوست داری، چوب شور و پفک و اسمارتیس هم خیلی دوست داری البته مامانی اینارو محض امتحان بهت داد ، قرار نیست تا دو سالگی زیاد بهت بده

الان که دارم این مطلبو می نویسم بابایی که سرکاره (استثنائاً امشب رو باید تا صبح  به قول خودشpc باشه ) تو هم ساعت 12 که میشه دیگه شارژت تموم میشه و هرجور شده باید تو رختخواب خواب باشی

 

قراره تو این پست ادامه عکسای تولد رو بذارم و از کادوهایی که واست آوردن بگم.

راستی یادم رفت بگم،   دیروز بالاخره این طلسم آتلیه یکسالگیت شکست

شکست و قراره شد تابلو عکست 27 اسفند آماده بشه

  

واقعاً که خسته کننده بود یک و ماه نیم طول کشید تا بتونیم از دخترم چندتا عکس درست و حسابی بگیریم.

امیدوارم عکسای خوبی دربیاد ایشاا... تو پست های بعدی عکسای مربوط به آتلیه ات رو میذارم. اما از تولد بگم که واسه دعوت همه رو با اس ام اس دعوت کردیم تا کسی تو رودربایسی نیفته ولی خداروشکر استقبال خوبی شد. متن دعوت هم این بود:

«بعد از بودن 12 ماه از بودن فرشته کوچکی در کنار ما، وقت آن است که شما را به جشن یکسالگی دخترمان دعوت کنیم. خوشحال میشویم در شب اولین تولد عشقمان با ما باشید. پنج شنبه 3بهمن92 ساعت6 بعدازظهر»

بریم ادامه مطالب

 

 

این کاادو خانواده خاله فاطمه است(انسیه و امیررضا)

این کادو عمو مهدی و زن عمو حمیده

این کادو خانواده خاله راضیه(زینب و حسین)

این لباس هم از طرف خانواده عمو هادی(پریسا جون و شایان)

این کادو از طرف خاله اعظم

این پارچه خوشکل از طرف مامان بزرگ خودمه

این کادو از طرف خانواده دایی رضاست(زندایی راضیه،مهسا و ثنا)

این شلوار هم از طرف فاطمه دایی محمود(دایی من)

این پولهای نقد هم از طرف مامان و بابای من و مامان و بابای بابایی و مامان بزرگ حسین و یه سکه پارسیان از طرف صدرا نوه دایی بابات

این خونه بازی هم از طرف خانواده دایی کاظم( زن دایی طیبه و  دو قلوهاش میثم و ابوالفضل)

این پلنگ صورتی از طرف عمه فرزانه، قورباغه دهن گشاد هم از طرف دایی حسن و زندایی اکرم و اون عروسک پولیشی کلاه صورتی هم از طرف اکرم خانم صاحبخونمون و آیدا و امیرمحمد

ااین لباس و کفش هم از طرف خودم که خیلی بهت میاد

این خرس هم از طرف بابایی واسه دخمل خوشکلش

راستی یادم رفته بود بگم قبل از اینکه بدنیا بیایی مامانم نذر سفره رقیه واست کرده بود که بالاخره روز بعد از شهادت امام رضا(ع) روز اول ماه شوال یعنی 13 دی ،مراسم تو خونه مامانم برگزار شد که خداروشکر مراسم خوبی شده بودامیدوارم به آبروی طفل سه ساله امام حسین(ع) خدا همه بچه ها رو از هر مریضی و بلا و حادثه ای حفط کنه

 

یه مراسم خیلی مهم که همزمان با نهمین ماهگرد تولدت بود، عروسی عمو مهدی بود اول آبان همزمان با عید غدیر که عکسش رو نداشته بودم یعنی عکس خوبی نداشتم که بذارم  این عکس هم هنر انسیه خواهرزاده امه

 

این عکس مربوط به دو سه روز بعد از جشن تولدته که آماده شدیم بریم خونه عموم که از حج عمره اومده بودن دخترم خیلی این جا ناز شده بودی که مامانی حیفش اومد ازت عکس نگیره

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مريم همكار ماماني
11 اسفند 92 9:00
سلام ،‌قربونت برم محيا جون چقدر ناز خوابيدي ، مبارك باشه كادوهاي خوشكلت دست همگي درد نكنه ............... خيلي بچه ها رو دوست دارم اينو همه ميدونن ، ميخوام تو هم بدوني و برام دعا كني منم زود يه خوشكل ناز مثل تو داشته باشم خداحافظ گلم ، دوست دارم
مامان محیا
پاسخ
سلام خيلي خوشحال شدم عزيزم معلوم كه روحيه لطيفي داري منم خيلي دوست دارم اميدوارم هرچه زودتر مامان بشي و لذت مادر شدن رو بچشي ولي حالا تا ميتوني خوش بگذرون ميبوسمت خاله عزيزم
خاله اعظم
13 اسفند 92 19:27
سلام محیایی،خدایی چقد کادوی خاله اعظم خوشگل تر از بقیه بوده!!!!!!!!!!! تازه تو عکس خوب نیفتاده!!!!!!! ان شاا...تولد خاله اعظم جبران کنی!!!!!!
مامان محیا
پاسخ
به همین خیال باش خاله کوچیکه
میم مثه محیا
14 اسفند 92 13:43
مبارکت باشه عزیزدلم چ کادوهای قشنگی
میم مثه محیا
14 اسفند 92 13:44
نذرتونم قبول باشه
میم مثه محیا
14 اسفند 92 13:44
منتظر عکسای خوشگل آتلیه میمونیم
مامان حلما
15 اسفند 92 16:52
سلام مامانی مهربون محیا گلی .وااای عزیزم خوش به حالت خاله چه کادوهای خوشگلی گرفتی مبارکت باشه انشاالله به شادی و خوشی.نذر مامانیت هم قبول
مامان محیا
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان حلما
15 اسفند 92 16:54
راستی مامانی دنبال یه لباس خوشگل واسه عیدم واسه حلما جون البته با کیفیت خوب اگه جایی رو سراغ داری ممنون میشم راهنماییم کنی.
نرگس
17 اسفند 92 13:18
خدای من هزارماشاله چقده محیای ما ناز خوابیده هدایاهم خیلی قشنگ بودن..دست همگی درد نکنه.. نذرتون قبول عکس اخری هم خیلی قشنگ شده دخترمون..ماشاله
مامان محیا
پاسخ
ممنون خاله نرگس چشماتون قشنگ ميبينه ايشاا.. تولد يكسالگي فروزان خانم
مامان حلما
18 اسفند 92 15:54
سلام مامان مهربون محیا جون ناناز مرسی از لطف و محبتت خانوم جون عزیزم اگه مثل من باشی عشق خرید مخصوصا لباسای دخترونه یه لباس دیگه واسه محیا جون بگیری بد نیست.یه لباس خاص و تک به سلیقه مامانش واسه عید میبوسمتون هزارتا
مامان محیا
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از پيشنهادت خودمم هم ديگه داشتم به اين نتيجه ميرسيدم که واسش يه دونه بگيرم لطف کردي حلماجونم رو از طرف ما بوس بارون کن
میم مثه محیا
18 اسفند 92 17:25
هنوز از عکسای آتلیه خبری نیست؟ واسه محیا گلی
مامان محیا
پاسخ
نه عزيزم هنوز آماده نيست اياشاا.. تا هفته آينده حاضر ميشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:01
من واسه اين پست كامنت گذاشته بودم كو پس
مامان محیا
پاسخ
نمیدونم من چیزی ندیدم لی لی جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:03
منتظر عكس هاي تولد گل دخترم هستم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:07
الاهي من فداي اون خوابيدنت بشم عزيزمممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:12
هديه هاتم مباركت باشه عشقم انشالله به سلامتي استفاده كني
مامان محیا
پاسخ
ممنو لی لی جون
مهدیه
25 اسفند 92 9:30
گرچه دیر شده ولی ببخش نازنینم. تولد خانوم کوچولوت مبارک. منتظر عکسای آتلیه هم هستیم. مشتاقانه این لباس چهارخونه آخریه خیلی بامزه اش کرده، لباسی که خودتون براش گرفتین هم همین طور ماشاالله چقدر پالتو و لباسای زمستونی براش آوردن! کاش چندتاش برای سال دیگه اش مناسب باشه!
مامان محیا
پاسخ
به به مهديه جون چه عجب خانومي!! چشاي خوشکلت قشنگ ميبينه آره کمد محيا پر از لباس شده به طوري که ديگه دلم نمياد واسه عيد براش لباس بگيرم ممنون به ما سر زدي ميام پيشت ماماني
مامان الی و محیابانو
26 اسفند 92 10:08
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . نامت در اندیشه ام و مهرت در قلب من است. دوستت دارم سال نو مبارک ... آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
میم مثه محیا
26 اسفند 92 21:51
عاقا چرا عکسای آتلیه رو نمیذاری؟چرا با احساسات ما بازی میکنی؟(شوخی) منتظر دیدن عکسای خوشگلش هستم
مامان محیا
پاسخ
به روي چشم مامان فاطمه به زودي زود ميذارم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 4:07
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان محیا
پاسخ
ممنون لي لي جون اياشا.. سالي پر برکت رو براي شما درکنار خانواده آرزومندم اميدوارم به خواسته هاي دلت برسي الميراجونم
مامان حلما
29 اسفند 92 9:26
زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت.عیدت مبارک
میم مثه محیا
2 فروردین 93 9:38
" بــــاز کـــن پـــنــجـــــره هـــا را و بـــهـــاران را بـــــاور کـــن ... ! " , ســـــــال نــــــو مـــبــــارک
مامان الی و محیا بانو
4 فروردین 93 1:00
مرضیه مگه اینکه دستم بهت نرسه۰۰۰پس عکسهای عیدجیگرم کو????
مامان محیا
پاسخ
الان میدارم الی جون
meli
19 فروردین 93 15:40
الله الله الله الله الله الله الله الله الله هرچي از الله ميشه غير الله نميشه براي 9نفر بفرست به جون خودم فردا خبر خوبي بهت ميرسه اگر کوتاهي کني تا 9سال بد شانس ميشي براي نام خدا استخاره نکن حقيقت دارد...
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 5:07
لحظه اي درگذر از خاطره ها ، ناخودآگاه دلم ياد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم ..هرکجاهستي دوست ، دست حق همراهت .